Reversed CX

Bedrijfsprofiel
Reversed CX = Marc Maas.

Ik help bedrijven groeien door van hun klanten fans te maken.

Waar kan ik bij helpen?
> Klantgedreven procesvebetering met Klantreizen (Customer Journeys)
> Klantbelevingsonderzoek
> Klantgerichtheidstraining voor medewerkers
> Service- en klantbeloften ontwikkelen
> Klantgedreven productontwikkeling

Wat mij drijft
De passie om bedrijven te helpen hun klanten te zien en behandelen als een waardevolle aanwinst. Ik zie dat veel (groeiende) bedrijven de klant graag centraal willen stellen, maar zoekende zijn naar hoe ze dit handen en voeten kunnen geven. Met mijn kennis en ervaring kan ik daarbij helpen.

Hoe dat is ontstaan
Ik ben opgegroeid in Geldrop in een ondernemersgezin. Mijn ouders hadden jarenlang een bakkersbedrijf. Ik kreeg met de broodvork (de paplepel was taboe :) ) van jongs af aan mee dat als je ‘klanten behandelt als een waardevolle aanwinst’, dit altijd in positieve zin bij je terug zal komen. Zo is mijn 'klanthart' ontstaan.
Reversed CX
Contact: Marc Maas
 
 
E-mail: [javascript protected email address]
Website: www.linkedin.com